ΑΝΑΛΥΤΙΚΗ ΚΡΙΤΙΚΗ ΣΚΕΨΗ

ΑΝΑΛΥΤΙΚΗ ΚΡΙΤΙΚΗ ΣΚΕΨΗ

by John Katsoulis on Tuesday, August 2, 2011 at 10:20pm

 

Το θέμα για όσους ενδιαφέρονται, θέλουν και μπορούν, είναι το πώς αποκτάται ανεξάρτητη αναλυτική κριτική σκέψη και Επιστημονικές, Φυσιοκρατικές, Κοσμοκεντρικές, Συμβιωτικές και Ανθρωπιστικές Αντιλήψεις.

Είναι αυτές ακριβώς οι αντιλήψεις που αποκλείουν την Πυραμιδική Δομή της Εξουσίας και την κοπαδοποίηση και δημιουργούν ενήλικους Ανθρώπους.

Είναι αυτές ακριβώς οι αντιλήψεις που μετατρέπουν τα πρόβατα σε ελεύθερους ανθρώπους, σε ελεύθερα σκεπτόμενα άτομα και εχθρούς της κοπαδοποίησης και της Πυραμιδικής Δομής της Εξουσίας, που αποτελούν τις βάσεις του Συστήματος Αφέντες – Δούλοι, Ποιμένας – Κοπάδι.

Για όσους επιθυμούν να σκέπτονται ελεύθερα και δεν θέλουν να ανήκουν σε κάποιο κοπάδι (Θεοκρατικό, Πολιτικό, Κομματικό, Ρατσιστικό, Φυλετικό, Ποδοσφαιρικό κ.λ.π.) είναι αναγκαίο να αποκτήσουν  Φυσιοκρατική, Επιστημονική,  Κοσμοκεντρική, Συμβιωτική και Ανθρωπιστική Αντίληψη, που θα τους οδηγήσει έξω από την ‘Σπηλιά’, όπως την περιέγραψε ο Πλάτωνας εδώ και 2.400 χρόνια.

Το εγχείρημα φαίνεται δύσκολο δεδομένης της αντιπαιδείας, που όλοι μας έχουμε υποστεί, της σχεδιασμένης Αποβλάκωσης, που μας βομβαρδίζει καθημερινά από τα Μέσα Μαζικής Πλύσης Εγκεφάλου, Αποβλάκωσης, Χυδαιοποίησης, Τρομοκράτησης και Εξαχρείωσης και τις συντονισμένες προσπάθειες κοπαδοποίησης, ομογενοποίησης, παστερίωσης, αποστείρωσης, κατακερματισμού, αδρανοποίησης, εξάρτησης και πολτοποίησης κ.λ.π. που μας βομβαρδίζουν συνεχώς από παντού.

Πράγματι είναι δύσκολο, αλλά με σωστή πληροφόρηση, συνεχή προσπάθεια, σοβαρότητα και υπευθυνότητα μπορεί κανείς να το πετύχει.

Η ζωή του καθενός έχει αξία, είναι μοναδική και δεν επαναλαμβάνεται.

Αξίζει να την ζήσουμε σαν άνθρωποι και όχι σαν σαρκοφάγα ή φυτοφάγα ζώα σε κάποιο κοπάδι.

Ο Αδαμάντιος Κοραής όπως και ο Σωκράτης ήθελαν οι συμπολίτες τους να γίνουν φιλόσοφοι, ήθελαν ‘Λαό Φιλόσοφο’.

Γιατί μόνο ένας τέτοιος Λαός δεν μπορεί να κοπαδοποιηθεί.

 

Κατ’ αρχήν λοιπόν χρειάζεται να θυμηθούμε τα στάδια που κατακτά διαδοχικά  ο εγκέφαλος μας στην πορεία του προς τον νοήμονα, τον ελεύθερα σκεπτόμενο άνθρωπο.

Γεννιόμαστε με έναν εγκέφαλο δομικά και λειτουργικά διαμορφωμένο που ολοκληρώνεται στις δομικές και λειτουργικές λεπτομέρειες μέχρι την ηλικιακή ενηλικίωση, αλλά ακατέργαστο

Το επόμενο στάδιο είναι η μηχανιστική σκέψη της οποίας η ποιότητά εξαρτάται από το περιεχόμενό της, το οποίο αποτελείται από πληροφορίες που έχουν καταγραφεί στον εγκέφαλο σαν αλήθειες.

Αν αυτό το περιεχόμενο είναι σκουπίδια και παραμύθια, τότε αυτός ο εγκέφαλος δεν μπορεί να ανελιχθεί στο επόμενο στάδιο της Αναλυτικής Κριτικής Σκέψης, γιατί η μηχανιστική του σκέψη είναι ανάπηρη.

 

Τα άτομα με ανάπηρη μηχανιστική σκέψη, κοπαδοποιούνται και χειραγωγούνται εύκολα.

Είναι κατάλληλα για το Σύστημα Ποιμένας– Πρόβατα και αυτό ακριβώς επιδιώκουν και δυστυχώς πετυχαίνουν τα Μ.Μ.Ε.

 

Μόνο αν το περιεχόμενο της μηχανιστικής σκέψης αποτελείται από φυσιοκρατικές και επιστημονικές αλήθειες, τότε και μόνο τότε, ένας  εγκέφαλος μπορεί να ανελιχθεί στο επόμενο στάδιο, που είναι η Αναλυτική Κριτική Σκέψη.

Μόνο τότε ένας εγκέφαλος μπορεί να αναπτύξει Διανοητική Νοημοσύνη.

 

Μετά την κατάκτηση της Αναλυτικής Κριτικής Σκέψης, είναι δυνατόν ένας εγκέφαλος να κατακτήσει στην συνέχεια τα επόμενα στάδια, της Συνθετικής, της Ερευνητικής και της Εφευρετικής Σκέψης.

 

Επομένως οφείλουμε κατ’ αρχήν να αποκαταστήσουμε την μηχανιστική μας σκέψη.

Για την επισκευή και καθαρισμό της Μηχανιστικής Σκέψης μας, θα πρέπει να καταφύγουμε στους παρακάτω συμμάχους μας:

Ο πρώτος είναι η Ελληνική Κληρονομιά, Επιστήμη, Τέχνη, Φιλοσοφία και Γλώσσα που διεσώθησαν από τους Έλληνες που επέζησαν ή που κρύφτηκαν μέσα στην Ορθόδοξη Εκκλησία και ανάμεσα σε άλλους λαούς, όπως τους Ινδούς και τους Άραβες, καθώς και η συνέχειά της κυρίως στην Αναγέννηση το +1400 και εν μέρει στον Διαφωτισμό το +1600.

 

Ο δεύτερος είναι ο Κόσμος της Σύγχρονης Επιστήμης και Τεχνολογίας, καθώς και η Έρευνα του Διαστήματος.

 

Ο τρίτος είναι η Ψηφιακή Πληροφόρηση και το Διαδύκτιο.

 

Ο τέταρτος είναι ο εαυτός μας, ο οποίος πρέπει να θέσει Κριτήρια και Στόχους.

 

1) Να θέσει Κριτήρια

 

Κριτήρια επιλεκτικής επιλογής για την αποδοχή ή απόρριψη της οποιασδήποτε άποψης ή πληροφορίας από οπουδήποτε και αν προέρχεται.

 

Μερικά από αυτά τα κριτήρια είναι τα παρακάτω:

 

α) Κατά πόσον οι πληροφορίες είναι τεκμηριωμένες και επιστημονικές και προέρχονται  από ανθρώπους και όχι παράσιτα, από επιστήμονες και όχι αγύρτες, από πραγματικά ελεύθερα σκεπτόμενους διανοούμενους και όχι πληρωμένους απολογητές του κατεστημένου, ή παραπλανημένους και απληροφόρητους αφελείς

που ασυνείδητα είναι στην ουσία οπαδοί του κατεστημένου και παίζουν το παιχνίδι του.

Κατά πόσον οι πληροφορίες προέρχονται από πραγματικούς διαφωτιστές, και όχι μισθοφόρους σκοταδιστές που οδηγούν στην κοπαδοποίηση, στην αποβλάκωση, στο οπαδιλίκι, στην διαίρεση, τον φανατισμό, τον εμφύλιο και την καταστροφή.

 

 β)  Κατά πόσον οι πληροφορίες περιγράφουν κατανοητά το περιεχόμενο κάθε επίπεδου σκέψης και παρέχουν τα εργαλεία που απαιτούνται για την προαγωγή της νόησης διαδοχικά στα επίπεδα: της επιστημονικής μηχανιστικής σκέψης, της αναλυτικής κριτικής σκέψης, της συνθετικής σκέψης, της ερευνητικής σκέψης και τέλος της εφευρετικής σκέψης.

 

γ) Κατά πόσον οι πληροφορίες λειτουργούν στην κατεύθυνση της γονιμοποίησης της νόησης, του ψυχισμού και του σώματος, οδηγούν στην Αυτογνωσία, στον Συλλογικό Ψυχισμό, στην Συλλογική Νόηση και στην Φυσιοκρατική Αντίληψη του Κόσμου.

Κατά πόσον οδηγούν στην κατανόηση της δομής και λειτουργίας της κοινωνικής και φυσικής πραγματικότητας, στην ενίσχυση της αυτοπεποίθησης, της βούλησης, και της δημιουργικότητας,

Κατά πόσον οδηγούν στην ενεργοποίηση, και στην διαμόρφωση σχέσεων συμβίωσης και αλληλογονιμοποίησης με το ατομικό, κοινωνικό και φυσικό περιβάλλον.

 

δ)  Κατά πόσον οι πληροφορίες ξεσκεπάζουν το Κατεστημένο της Συμμορίας, την δομή του, τις ιδιότητές του, την λειτουργία του, τα κάστρα του, τα όργανά του, τους μηχανισμούς του, τους απολογητές του, τους μισθοφόρους του, τις θεσμοθετημένες φανερές και κρυφές συμμορίες του, τα σχέδια του, τις μεθόδους του, τα εργαλεία του, τους συνοδοιπόρους του, τα πεπραγμένα του, τους πράκτορες του, κ.λ.π.

 

ε)  Κατά  πόσον οι πληροφορίες που αφορούν την Προϊστορία, την Ιστορία και το Παρόν είναι αληθινές, αντικειμενικές και συνεκτικές. Κατά  πόσον ανασύρουν από την λήθη την Ελληνική Κληρονομιά, την Αναγέννηση της και τον Διαφωτισμό καθώς και την Πραγματική Προϊστορία και Ιστορία της Λευκής Φυλής.

Κατά  πόσον ενισχύουν την συνοχή και αλληλεγγύη των ελεύθερων Ανθρώπων και δεν είναι υπαγορευμένες ή διαστρεβλωμένες από πράκτορες του κατεστημένου.

 

2) Να θέσει στόχους.

 

Πρώτος στόχος είναι η φυσιοκρατική, συμβιωτική και επιστημονική ανέλιξη της σκέψης του. Ήτοι, η απόκτηση διανοητικής και ψυχικής νοημοσύνης, επιπλέον της σωματικής και συναισθηματικής νοημοσύνης.

 

Η Ελληνική λέξη επιστήμη, αποτελείται από δύο λέξεις, την λέξη – ίσταμαι – και την λέξη – επί – που συνδεόμενες λένε αυτό ακριβώς που κάνουμε.

Πράγματι, όταν θέλουμε να καταλάβουμε οτιδήποτε, στεκόμαστε πάνω σ’ αυτό και το μελετάμε, το αναλύουμε κλπ, και στο τέλος ‘ιστάμεθα έπ’ αυτού’, δηλαδή το κατέχουμε. Έτσι η επιστήμη εξετάζει το οτιδήποτε υπάρχει Φυσιοκρατικά.

Το οτιδήποτε υπάρχει για να υπάρχει σαν οντότητα, πρέπει να έχει:

 

Συστατικά Μέρη

Συνοχή

Δομή

Μορφή

Χαρακτηριστικά

Ιδιότητες

Εσωτερική Λειτουργία και Συμπεριφορά σαν Σύνολο

Εξωτερική Λειτουργία και Συμπεριφορά σαν Σύνολο

Δυναμική Αλληλεπίδραση με το Περιβάλλον, που να εξασφαλίζει την Επιβίωσή του και την Επιβίωση του Περιβάλλοντός του.

 

Με όλα αυτά ασχολείται η Επιστήμη και η Επιστήμη είναι για όλους τους Ανθρώπους.

 

Αυτά προσπαθεί να καταλάβει η Φυσιοκρατική Επιστήμη, που επιδιώκει οτιδήποτε υπάρχει να το προσδιορίσει όσο το δυνατόν καλλίτερα και όχι δογματικά.